Odstúpenie


A. Právo na odstúpenie a dôsledky odstúpenia

1. Právo na odstúpenie

1.1. Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy do štrnástich dní bez udania dôvodu. Lehota na odstúpenie je štrnásť dní odo dňa, keď vy alebo vami určená tretia osoba, ktorá nie je dopravcom, prevezmete posledný tovar. Na uplatnenie práva na odstúpenie nás musíte informovať (Symbionet GmbH, Im Grund 3, 91593 Burgbernheim, Telefón: 09843 9897-0, Email: kundenbetreuung@qpool24.com) prostredníctvom jednoznačného vyhlásenia (napríklad listom zaslaným poštou alebo emailom) o vašom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy. Na dodržanie lehoty na odstúpenie stačí, ak odošlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie pred uplynutím lehoty na odstúpenie.

1.2. Ak nás neinformujete o vašom odstúpení a zašlete nám tovar bez komentára, teda bez predchádzajúceho vyhlásenia o odstúpení alebo priloženého vyhlásenia o odstúpení, nepredstavuje to platné odstúpenie, takže kúpna zmluva zostáva v platnosti. Na platné odstúpenie je potrebné, aby ste nám zaslali jednoznačné oznámenie, z ktorého bude jednoznačne vyplývať vaše rozhodnutie odstúpiť od zmluvy. Ak nepodáte vyhlásenie o odstúpení, samotné vrátenie tovaru nepredstavuje odstúpenie a my máme naďalej nárok na zaplatenie kúpnej ceny. V tomto prípade ste povinní znášať náklady na (neplatené) vrátenie tovaru. To isté platí pre náklady na dopravu, ktoré vzniknú, ak vám budeme musieť tovar znovu zaslať.

2. Dôsledky odstúpenia

2.1. Ak odstúpite od tejto zmluvy, vrátime vám všetky platby, ktoré sme od vás dostali, vrátane nákladov na dodanie (s výnimkou dodatočných nákladov, ktoré vzniknú v dôsledku toho, že ste si zvolili iný spôsob dodania ako nami ponúkané najlacnejšie štandardné dodanie), bez zbytočného odkladu a najneskôr do štrnástich dní odo dňa, keď sme dostali oznámenie o vašom odstúpení od tejto zmluvy. Na tento vrátenie použijeme rovnaký platobný prostriedok, ktorý ste použili pri pôvodnej transakcii, pokiaľ s vami nebolo výslovne dohodnuté inak; v žiadnom prípade vám nebudú za tento vrátenie účtované žiadne poplatky. Môžeme odmietnuť vrátenie, kým nedostaneme tovar späť alebo kým neposkytnete dôkaz, že ste tovar poslali späť, podľa toho, čo nastane skôr.

2.2. Tovar musíte vrátiť bez zbytočného odkladu a v každom prípade najneskôr do štrnástich dní odo dňa, keď ste nás informovali o odstúpení od tejto zmluvy. Lehota je dodržaná, ak tovar odošlete pred uplynutím lehoty štrnástich dní.

2.3. Náklady na vrátenie pre podniky (právnické osoby): Nesiete priame náklady na vrátenie tovaru, a to ako pri tovare, ktorý je možné zaslať balíkom, tak aj pri tovare, ktorý nie je možné zaslať balíkom.

2.4. Náklady na vrátenie pre spotrebiteľov (fyzické osoby): Nesiete priame náklady na vrátenie tovaru, ktorý je možné zaslať balíkom, v plnej výške. Pri tovare, ktorý nie je možné zaslať balíkom, zabezpečíme vyzdvihnutie tovaru prostredníctvom prepravnej služby podľa nášho výberu. Náklady na to sú 80 EUR za balík (napríklad 1 europaleta alebo 1 zväzok koľajníc). Pre každý ďalší balík sa náklady zvyšujú o 40 EUR. Náklady na vrátenie odpočítame z vášho prípadného vrátenia alebo, ak náklady na vrátenie presiahnu vašu vrátenú sumu, odpočítame ich v plnej výške a zvyšok vám vyúčtujeme podľa podmienok v odseku 5.2.

2.5. Zodpovedáte len za zníženie hodnoty tovaru, ak toto zníženie hodnoty vzniklo v dôsledku manipulácie, ktorá nebola potrebná na zistenie povahy, vlastností a fungovania tovaru.

B. Formulár na odstúpenie

Ak chcete odstúpiť od zmluvy, vyplňte tento formulár a pošlite nám ho späť. 

VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE

Ak chcete odstúpiť od zmluvy, vyplňte tento formulár a pošlite nám ho späť.

Komu

SYMBIONET GmbH
Im Grund 3
91593 Burgbernheim
E-Mail: kundenbetreuung@qpool24.com

Číslo objednávky:
Číslo dodacieho listu:

Týmto odstupujem/odstupujeme* od zmluvy uzavretej mnou/nami* o kúpe nasledujúceho tovaru: ________________________________________________________________________________________________________

Objednané dňa*: ___________________ / Prijaté dňa*: ___________________
 
Meno spotrebiteľa(-ov): _________________________________________________
 
Adresa spotrebiteľa(-ov): ______________________________________________________________________________________________
 
Prosím, uveďte dôvod reklamácie:
___ bez dôvodu
___ objednané omylom
___ časť nie je kompatibilná
___ nezodpovedá popisu na webovej stránke
___ našiel lacnejšiu cenu
___ doručený nesprávny tovar
___ nedorazil včas
___ chýbajúce časti / chýbajúce príslušenstvo
___ poškodené balenie a tovar
___ poškodený tovar (balenie nepoškodené)
___ chybný / nefunguje správne
___ nedostatočný výkon alebo kvalita
 
Podpis spotrebiteľa(-ov):
 
__________________________________________
(iba v prípade oznámenia na papieri)
 
Dátum: ___________________
 
* Nehodiace sa prečiarknite

Widget rýchleho kontaktu
+49 (0)9843 9897-0
+49 (0)9843 95670